ÁSZF

Általános Szerződési Feltételeink
 

Általános tájékoztató a Falatozz.hu-ról

A Falatozz.hu ételrendelő weboldal online közvetítést biztosít a megrendelő és a weboldalon feltüntetett éttermek között. Célunk, hogy minél több vendéglátót gyűjtsünk össze portálunkra, biztosítva ezzel a megrendelhető ételek és italok széles választékát. Weblapunk segítségével el szeretnénk érni, hogy mindenki gyorsan, egyszerűen és költségkímélő módon tudja lebonyolítani ételrendelését.

A Falatozz.hu üzemeltetője

A Falatozz.hu üzemeltetője:

Diston-Line Kft.
3525 Miskolc, Jókai Mór utca 19.
Adószám: 22709776-2-05

Elérhetőség és ügyfélszolgálat:
E-mail: info@falatozz.hu
Telefonszám: 70/33-22-899 (minden munkanapon 10-18 óra között)

Cégünk a működéséhez szükséges több tevékenységét partner cégeken keresztül látja el, akik megfelelő megállapodás létrejötte esetén eljárhatnak a cég ügyeiben de kizárólag a megállapodásban lekorlátozott módon.

A rendeléskor megkötött elektronikus szerződés

A Falatozz.hu-n keresztül történő rendelés során háromoldalú elektronikus szerződés jön létre a felhasználó (Megrendelő), a Falatozz.hu-t üzemeltető Diston-line Kft. (Üzemeltető) és a kiszállítást lebonyolító étterem (Étterem), továbbiakban Felek között. A szerződés tárgya a Falatozz.hu-n keresztül Megrendelő által leadott megrendelés.

A szerződés a Megrendelő által önként, a rendelési folyamat „Rendelés véglegesítése” lépésével jön létre. Az Üzemeltető és az Étterem közötti szerződés a háromoldalú szerződés előzménye, mely korábban megállapodási szerződésben megköttetett.

A háromoldalú szerződésben foglalt jogok és kötelezettségek:

1. A Megrendelő részértől:

A Megrendelő a rendeléshez szükséges adatait az Üzemeltetővel és az Étteremmel a regisztráció során osztja meg. A regisztráció során csak valós és hiteles adatokat adhat meg, a Felek rendelkezésére bocsátott információkért kizárólag a Megrendelő tartozik felelősséggel. A Megrendelő adatainak kezelése a Falatozz.hu Adatvédelmi elvei alapján történnek.

A Megrendelő rendelésének véglegesítésével az üzemeltetőn keresztül megbízza az Éttermet, hogy készítse el és szállítsa ki a megrendelését, a megrendelésre vonatkozó részletek alapján, melyet a Megrendelő hagyott jóvá.

A Megrendelő az általa megrendelt tételeket köteles az Étteremtől átvenni, amennyiben a megrendelés az általa megrendelt módon került kézbesítésre. Megrendelés a rendelés véglegesítését követő 5 percen belül mondható fel az info@falatozz.hu email címre küldött elektronikus levélben. Amennyiben az Étterem nem a Megrendelő által megrendelt módon kézbesíti a megrendelést, a Megrendelő nem köteles azt átvenni, panasszal élhet.

A Megrendelő a megrendelt tételeket az Étteremnek a rendelése során megjelölt fizetőeszközzel köteles kifizetni a megrendelés kézbesítése során.

A Megrendelő jogosult a Falatozz.hu-n meghirdetett akciók igénybe vételére, az akciót meghirdető Étteremre és az akcióban megfogalmazott feltételekre korlátozva.

2. Az Üzemeltető részéről:

Az Üzemeltető a Megrendelő által a regisztrációkor megosztott adatokat a Falatozz.hu Adatvédelmi elveiben rögzített módon kezeli. Rosszhiszemű rendelések esetén fenntartja a jogot, hogy IP cím alapján történő visszakereséssel felkutassuk a Megrendelőt és személyes adatokkal való visszaélés miatt feljelentést tegyen.

Az Üzemeltető köteles a Megrendelő megrendelését 10 percen belül telefonon, vagy elektronikus úton továbbítani az Étteremnek, egyúttal a megrendelés kézbesítéséhez szükséges minden információt átadni neki.

A Falatozz.hu-n keresztül beérkező, a Falatozz.hu-n keresztül leadott megrendelésekkel kapcsolatos panaszokat az Üzemeltető köteles kezelni. A Falatozz.hu-tól független panaszok esetén is segítséget nyújt az Üzemeltető annak érdekében, hogy a Megrendelő és az Étterem között fennálló vitás kérdés rendeződjön.

3. Az Étterem részéről

A Étterem árgaranciát vállal arra, hogy a Falatozz.hu weboldalon közzétett árai megegyeznek az általa üzemeltetett vendéglátóhely áraival. Köteles tehát a Megrendelőt a bárhol máshol közölt legalacsonyabb áron, a tőle telhető legmagasabb színvonalon kiszolgálni.

A megrendeléseket az Üzemeltetőtől kapott rendelési adatoknak megfelelően, a Falatozz.hu-n kérésére szereplő szállítási feltételeket betartva teljesíti. Az Étteremre visszavezethető hiányosságok esetén az Étterem beismeri hibáját, kárpótolja a Megrendelőt és megvédi a Falatozz.hu jó hírét. A megrendelés kézbesítése során nem ösztönözheti a Megrendelőt arra, hogy a jövőbeni megrendeléseit az Üzemeltető szolgáltatásainak kihagyásával adja le.

Amennyiben az Étterem pillanatnyi kapacitása nem elegendő a Megrendelő kiszolgálására és előre láthatóan nem tudja teljesíteni a rendelést, azt köteles az Üzemeltetővel a teljesíthetetlen rendelés elfogadása előtt közölni.

Az Üzemeltető és az Étterem közötti együttműködés egyéb, Megrendelőre közvetlenül nem vonatkozó részleteiről külön megállapodás rendelkezik.

A szerződés tárgyát képező megrendelés részleteit az Üzemeltető eltárolja, vitás kérdésekben visszanézhetők.

Reklamáció

Az esetleges reklamációkat az info@falatozz.hu email címre várjuk. Ügyfélszolgálatunk a beérkezett panaszokat jellegüktől függően az illetékes kollégáknak, vagy az adott vendéglátónak továbbítja. Bár a problémák megoldásának ideje azok forrásától függ, a Falatozz.hu csapata mégis törekszik rá, hogy minél hamarabb el tudja hárítani a kellemetlenséget.

Minden munkanapon 10 és 22 óra között diszpécser szolgálatot működtetünk, a leadott megrendelésekkel kapcsolatban az info@falatozz.hu email címre érkező panaszokat a diszpécsereink azonnal kezelik.

Amennyiben nem vagy elégedett az Ügyfélszolgálatunk által nyújtott panaszkezeléssel, úgy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulhatsz jogorvoslatért, illetve a területileg illetékes Békéltető Testülethez fordulhatsz.

Fontosnak tartjuk, hogy portálunk a megrendelők érdekét szolgálja és hogy a véleményed szerint tegyük meg a szükséges változtatásokat. Ezért, amennyiben olyan ötleted vagy észrevétele van, mellyel a Falatozz.hu még inkább felhasználóbaráttá válhat, kérjük oszd meg velünk!


Falatozz.hu Blog

Ezeket tálald nyáron a vendégeknek!
Ha június, akkor kerti partik, barátok, vízparti szórakozás… és finom, egészséges, hűsítő falatok. Ehhez adunk egy kis képes ízelítőt és remek ötleteket.
Konyhai bakik, amelyeket te is elkövetsz
Tudtad, hogy kevés vízben érdemes főzni a tésztát, a rizottót nem kell állandóan kavargatni, máshogy kell hámozni a banánt, valamint a paradicsomot nem célszerű hűtőbe tenni?
További bejegyzések >
Információ
Ügyfélszolgálat
Rólunk
Saját fiók
Cikkek