0
Főoldal Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

A Falatozz.hu üzemeltetője:

Diston-Line Kft.

3535 Miskolc, Körmöci utca 20.

Adószám: 22709776-2-05

Cégjegyzékszám: 05-09-019809

Elérhetőség és ügyfélszolgálat:

E-mail:

Telefonszám: +3617708080

 (minden napon 9-23 óra között)

Cégünk a működéséhez szükséges több tevékenységét partnercégeken keresztül látja el, akik megfelelő megállapodás létrejötte esetén eljárhatnak a cég ügyeiben, de kizárólag a megállapodásban lekorlátozott módon.

 

1. Általános tudnivalók

 

1.1. A jelen Általános Szerződési Feltétel (továbbiakban: ÁSZF) hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Szolgáltatás igénybevételével történik. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozik. A Falatozz.hu tájékoztatja a Megrendelőket, hogy jelen szolgáltatásra, illetve a Felek közötti szerződésre a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § rendelkezései nem vonatkoznak a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-a szerint, hiszen a megrendelt tételek romlandóak vagy minőségüket rövid ideig megőrző termékeknek számítanak, illetve olyan zárt csomagolású termék tekintetében sem, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

1.2. A Falatozz.hu-n keresztül történő rendelés során háromoldalú elektronikus szerződés jön létre a Felhasználó (továbbiakban: Megrendelő), a Falatozz.hu-t üzemeltető Diston-line Kft. (továbbiakban: Üzemeltető) és a kiszállítást lebonyolító étterem (továbbiakban: Étterem), továbbiakban Felek között. A szerződés tárgya a Falatozz.hu-n keresztül Megrendelő által leadott megrendelés.

1.3. Jelen ÁSZF irányadó akkor is, ha a Falatozz.hu szolgáltatása más weboldalon keresztül érhető el.

1.4. A Falatozz.hu ételrendelő weboldal és mobilalkalmazás online közvetítést biztosít a Megrendelő és a Falatozz.hu-n feltüntetett Éttermek között. Célunk, hogy minél több vendéglátót gyűjtsünk össze portálunkra, biztosítva ezzel a megrendelhető ételek és italok (továbbiakban: Termékek) széles választékát. Weblapunk és mobilalkalmazásunk segítségével el szeretnénk érni, hogy mindenki gyorsan, egyszerűen és költségkímélő módon tudja lebonyolítani ételrendelését.

1.5. A Falatozz.hu egy ingyenes Szolgáltatást biztosít megrendelőinek.

1.6. A Falatozz.hu-n található tartalom, ajánlatok, a Falatozz.hu szolgáltatásának jellege miatt állandóan változnak. A Falatozz.hu kimondottan törekszik arra, hogy mindig aktuális tartalmat és ajánlatokat jelenítsen meg. Mivel az éttermi információk, termékkínálat, termékleírások és termékek árai az Éttermektől származnak, ezért Szolgáltató ezek tartalmáért, aktualitásáért, elérhetőségéért és minőségéért felelősséget nem vállal és kártérítésre nem kötelezhető.

1.7. A Falatozz.hu és a Megrendelő között a szerződés a rendelés feladására vonatkozóan jön létre.

1.8. Tekintettel arra, hogy az Üzemeltető a szolgáltatást egyidejűleg nagyszámú Felhasználó számára nyújtja azonos feltételekkel, fenntartja magának a szerződés feltételeinek egyoldalú módosítási jogát. Az Üzemeltető az egyoldalú módosításról a Felhasználókat e-mailben értesíti.

 

2. Regisztráció

 

2.1. A megrendelés leadása minden esetben regisztrációhoz kötött.

2.2. A Megrendelő a rendeléshez szükséges adatait az Üzemeltetővel és az Étteremmel a regisztráció során osztja meg. A regisztráció során csak valós és hiteles adatokat adhat meg, a Felek rendelkezésére bocsátott információkért kizárólag a Megrendelő tartozik felelősséggel.

2.3. A regisztráció során a Megrendelőknek a következő adatokat kötelező megadniuk:

Teljes név

E-mail cím

Jelszó

Telefonszám

Szállítási cím (település, utca, házszám)

A felsorolt adatokon kívül a Megrendelő a megrendelés leadása során megadhatja a SuperShop kártyájával kapcsolatos alábbi adatokat is annak érdekében, hogy a SuperShop pontfolyószámlán lévő pontokat a megrendelés értékének kiegyenlítése érdekében beváltása, illetve a megrendelt ételek értéke után SuperShop pontokat gyűjtsön:

- SuperShop kártya száma
- SuperShop kártyán szereplő név
- Születési dátum

2.4. A Megrendelő regisztrációjával kijelenti, hogy elolvasta és elfogadja a Falatozz.hu Adatvédelmi elveit és az ÁSZF-et.

2.5. A Felhasználó a regisztrációjával elfogadja, hogy a Falatozz.hu-n keresztül létrejött felhasználói fiókjával az Üzemeltető által készített egyéb ételrendelő weboldalakra is létrejön egy felhasználói fiókja az általa megadott adatokkal.

 

3. Megrendelés menete házhozszállítással

 

3.1. A rendelés feltétele, hogy a Megrendelő rögzítse azt a címet, amelyre a rendelését kéri és az oldalon a házhozszállítás funkciót válassza ki, valamint az, hogy a kiválasztott Étterem a megadott címre vállaljon házhozszállítást és a rendelés időpontjában nyitva legyen.

3.2. A rendelés feladása során ki kell választani az Éttermet, az Éttermi kínálatból pedig ki kell választani a megrendelni kívánt Terméket, melynek ára feltüntetésre kerül a Termék mellett.

3.3. Kiválasztott Étterem adatlapján a Megrendelő tájékoztatást kap a kiszállítás idejéről, költségeiről, az étterem akcióiról, nyitva tartásáról, fizetési módokról, illetve a minimum rendelés összegéről. A minimum rendelés értékét minden esetben el kell érnie a megrendelés végösszegének.

3.4. A kiválasztott Termékek a „Kosárba” gomb megnyomásával kerülnek a Megrendelő virtuális kosarába.

A virtuális kosár a weboldal jobb oldalán helyezkedik el, amelyben ellenőrizheti a belerakott Termékeket, azoknak a mennyiségét és árát.

3.5. A virtuális kosár „Megrendelem” gombjára kattintva lehetőség van újra ellenőrizni a megrendelni kívánt Termékeket, itt van lehetőség különböző akciók és ajándékok kiválasztására, illetve kuponkódok megadására, megjegyzést írni az étterem számára. A Kosár tartalmát leellenőrizve ismét a „Megrendelem” gomb megnyomásával ellenőrizheti le/adhatja meg a Megrendelő személyes adatait, illetve itt van lehetőség kiválasztani a fizetési módot is.

3.6. Amennyiben a Megrendelő rendelkezik SuperShop törzsvásárlói kártyával akkor a kártyaszámának, a SuperShop kártyán szereplő nevének, valamint születési dátumának a megadásával jogosulttá válik arra, hogy a SuperShop pontfolyószámláján lévő  SuperShop  pontokat  beváltsa  a  Falatozz.hu-n keresztül  leadott  megrendelés értékének  kiegyenlítése  céljából,  illetve  a Falatozz.hu-n keresztül történő megrendeléssel SuperShop pontokat gyűjtsön. A Megrendelő a SuperShop pontfolyószámláján lévő pontokat a teljes kosárérték összegéig beválthatja 1 pont = 1 Ft értékben, ha erre a pontfolyószámlájának egyenlege fedezetet nyújt. A Megrendelő az adott megrendelésnek a SuperShop pont beváltásával kiegyenlített (rész)összege után nem jogosult SuperShop pont gyűjtésére.

3.7. A „Rendelés véglegesítése” gomb lenyomásával a Falatozz.hu automatikusan eljuttatja a megrendelés információit az Éttermek felé. Az Étterem elkészíti az ételeket, és kiszállítja azokat. Az ételek kiszállítási ideje éttermenként különböző, ill. az éttermekről közölt információk között érhető el, jellemzően 30-90 percen belül teljesítik a megrendelés kiszállítását.

3.8. A Falatozz.hu, ahogyan továbbította a kiválasztott Étterem felé a megrendelést utána azonnal e-mailben visszaigazolást küld a megrendelés adatairól.


4. Megrendelés menete elviteles rendelésként

4.1. Az elviteles rendelés feltétele, hogy a Megrendelő rögzítse azt a címet, ahol épp tartózkodik és válassza ki az elviteles rendelés lehetőségét, hogy a kiválasztott Étterem a megrendelt ételeket elvitelre elkészítse a megadott időintervallumon belül, továbbá, hogy a rendelés leadásakor nyitva legyen az Étterem. Az elviteles rendelés esetén az Étterem a megadott rendelésfelvétel vége előtt egy órával korábban fogadja legkésőbb a megrendelést.

4.2. A rendelés leadása során ki kell választani az Éttermet, az Éttermi kínálatból pedig ki kell választani a megrendelni kívánt Terméket, melynek ára feltüntetésre kerül a Termék mellett.

4.3. A kiválasztott Étterem adatlapján a Megrendelő tájékoztatást kap az elkészítési időről, az étterem pontos címéről, az étterem akcióiról, nyitva tartásáról, fizetési módokról, illetve a minimum rendelés összegéről. A minimum rendelés értékét minden esetben el kell érnie a megrendelés végösszegének.

4.4. A kiválasztott Termékek a „Kosárba” gomb megnyomásával kerülnek a Megrendelő virtuális kosarába.

A virtuális kosár a weboldal jobb oldalán helyezkedik el, amelyben ellenőrizheti a belerakott Termékeket, azoknak a mennyiségét és árát.

4.5. A virtuális kosár „Megrendelem” gombjára kattintva lehetőség van újra ellenőrizni a megrendelni kívánt Termékeket, itt van lehetőség különböző akciók és ajándékok kiválasztására, illetve kuponkódok megadására, megjegyzést írni az étterem számára. A Kosár tartalmát leellenőrizve ismét a „Megrendelem” gomb megnyomásával ellenőrizheti le/adhatja meg a Megrendelő személyes adatait.

4.6. Amennyiben a Megrendelő rendelkezik SuperShop törzsvásárlói kártyával akkor a kártyaszámának, a SuperShop kártyán szereplő nevének, valamint születési dátumának a megadásával jogosulttá válik arra, hogy a SuperShop pontfolyószámláján lévő  SuperShop  pontokat  beváltsa  a  Falatozz.hu-n keresztül  leadott  megrendelés értékének  kiegyenlítése  céljából,  illetve  a Falatozz.hu-n keresztül történő megrendeléssel SuperShop pontokat gyűjtsön. A Megrendelő a SuperShop pontfolyószámláján lévő pontokat a teljes kosárérték összegéig beválthatja 1 pont = 1 Ft értékben, ha erre a pontfolyószámlájának egyenlege fedezetet nyújt. A Megrendelő az adott megrendelésnek a SuperShop pont beváltásával kiegyenlített (rész)összege után nem jogosult SuperShop pont gyűjtésére.

4.7. A „Rendelés véglegesítése” gomb lenyomásával a Falatozz.hu automatikusan eljuttatja a megrendelés információit az Éttermek felé. Az Étterem elkészíti az ételeket, a megrendelés visszaigazolásától számított 1 órán belül van lehetőség a megrendelt ételek átvételére. Az ételek elkészítési ideje éttermenként különböző és becslés alapján történik. Az éttermekről közölt információk között érhető el, jellemzően 30-60 percen belül teljesítik a megrendelés elkészítését. A Megrendelés átvételekor a Megrendelő a megrendelés azonosítóval (megrendelő neve, telefonszáma) veheti át megrendelését és igazolhatja magát. A Megrendelőnek a rendelés átvételekor meg kell győződnie arról, hogy a megfelelő ételeket készített-e el az Étterem.

4.8. A Falatozz.hu, ahogyan továbbította a kiválasztott Étterem felé a megrendelést utána azonnal e-mailben visszaigazolást küld a megrendelés adatairól és az Étterem pontos címéről.

4.9. A Megrendelő az elviteles rendelés leadása esetében kizárólag online bankkártyával vagy SZÉP kártyával fizethet, készpénzes fizetésre nincs lehetőség.

4.10. Amennyiben a Megrendelő nem veszi át a megadott időintervallumon belül az elkészített ételeket abban az esetben a megrendelésért kifizetett végösszeg nem jár vissza.

 

5. Fizetési lehetőségek, feltételek

 

5.1. A megrendelés végösszegének kifizetése a Falatozz.hu-n megjelölt fizetési módokon lehetséges. A rendelési értéket a Falatozz.hu-val szerződéses kapcsolatban álló pénzügyi szolgáltató a Megrendelő által megadott bankkártya, ill. SZÉP kártya számlára terheli, vagy kiszállításnál maga a Megrendelő készpénzben fizeti meg az étterem alkalmazottja számára. A készpénzes fizetési mód nem mindegyik partner éttermünknél biztosított.

5.2. A Megrendelő a megrendelt tételeket az Étteremnek a rendelése során megjelölt fizetőeszközzel köteles kifizetni a megrendelés kézbesítése során.

5.3. Az online bankkártyás illetve SZÉP Kártyás fizetési szándék esetén a Megrendelőknek lehetősége van a BIG FISH Payment Gateway rendszerén keresztül fizetni.

Az online fizetés esetében az adattovábbítás olyan adatokat is érint, amelyek a Diston-line Kft.-vel kapcsolatban álló Megrendelők személyes adatainak minősülnek. Tekintettel arra, hogy a BIG FISH Payment Gateway biztosítja a Diston-line Kft. és a Fizetési Szolgáltató informatikai rendszere közötti integritást, a Diston-line Kft. a Megrendelők személyes adatait annak érdekében adja át a BIG FISH Payment Gateway-nek, hogy azokat a Fizetési Szolgáltatónak oly módon továbbítsa, hogy a vásárláshoz kapcsolódó fizetési tranzakció megvalósulhasson, valamint az erős ügyfélhitelesítési és a csalások, visszaélések felderítéséhez kapcsolódó jogszabályi kötelezettségeinek a Diston-Line Kft. eleget tegyen. A fizetési szolgáltatás úgy kerül kialakításra, hogy a BIG FISH Payment Gateway és a Diston-line Kft. a fizetési szolgáltatás nyújtása során a fizetési folyamathoz átadott személyes adatokon túl nem fér hozzá banki adatokhoz, illetve a Megrendelők egyéb személyes adataihoz. A BIG FISH Payment Gateway a személyes adatok kezelése tekintetében a Diston-line Kft. adatfeldolgozójának minősül. A BIG FISH Payment Gateway adatkezelési tevékenysége kizárólag arra terjed ki, hogy a Megrendelők a fizetési folyamatokhoz szükséges személyes adatait továbbítja a Fizetési Szolgáltatók felé.

5.4. A SimplePay bankkártyás fizetés esetén a Megrendelő elfogadja, hogy a(z) Diston-line Kft. (3525 Miskolc, Jókai Mór utca 19. fsz. 2) által a(z) Falatozz.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatok átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére.
A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a Megrendelők részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a Megrendelők védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

Az ismétlődő bankkártyás fizetés (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés”) egy, a SimplePay által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a Megrendelő által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül. Az ismétlődő fizetés ún. „eseti hozzájárulásos” típusa minden tranzakció esetében a Megrendelő eseti jóváhagyásával történik, tehát, Ön valamennyi jövőbeni fizetésnél jóvá kell, hogy hagyja a tranzakciót.

A sikeres fizetés tényéről a Megrendelő minden esetben a hagyományos bankkártyás fizetéssel megegyező csatornákon keresztül értesítést kap.

Az Ismétlődő fizetés igénybevételéhez jelen nyilatkozat elfogadásával Ön hozzájárul, hogy a sikeres regisztrációs tranzakciót követően jelen webshopban (https://falatozz.hu) Ön az itt található felhasználói fiókjából kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül menjenek végbe.

Figyelem(!): a bankkártyaadatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártyaadatokhoz sem a Diston-Line Kft., sem a SimplePay nem fér hozzá.

A Diston-Line Kft. által tévesen vagy jogtalanul kezdeményezett ismétlődő fizetéses tranzakciókért közvetlenül a Diston-Line Kft. felel, a Diston-Line Kft. fizetési szolgáltatójával (SimplePay) szemben bármilyen igényérvényesítés kizárt.

5.5. Az online bankkártyás fizetési szándék esetén a Megrendelőknek lehetősége van a Barion rendszerén keresztül fizetni.

A bankkártya adatok a Diston-Line Kft.-hez nem jutnak el.
A Barion számára továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, e-mail cím. Az adattovábbítás célja az online bankkártyás fizetéshez szükséges kötelező adatok megadása. A Megrendelőknek a Barion terminálon - fizetési felületen - lehetősége van a további adatkezeléssel kapcsolatban nyilatkozni, valamint regisztrálni a Barion rendszerébe a jövőbeni online fizetések felgyorsításának érdekében. 

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

5.6. A kifizetett összegek visszautalása akár 1-30 napot is igénybe vehet.

 

6. Üzemeltető részéről vállalt kötelezettségek


6.1. A Falatozz.hu-n keresztül leadott megrendelésekkel kapcsolatos panaszokat az Üzemeltető és az Étterem köteles kezelni. Az Üzemeltetőtől független panaszok esetén is segítséget nyújt az Üzemeltető annak érdekében, hogy a Megrendelő és az Étterem között fennálló vitás kérdés rendeződjön.

6.2. Az Üzemeltető köteles a Megrendelő megrendelését 10 percen belül telefonon vagy elektronikus úton továbbítani az Étteremnek, egyúttal a megrendelés kézbesítéséhez szükséges minden információt átadni neki.

 

7. Akciók, kuponok

 

7.1. A Falatozz.hu Megrendelői számára akciókat biztosít minden hónapban. Az épp aktuális akcióról a Falatozz.hu oldalon, vagy a Facebook rajongói felületen kap tájékoztatást a megrendelő.

7.2. Az oldalon feltűntetett havi akció csak online rendelés leadása esetén biztosított.

7.3. Az aktuális akciók a készlet erejéig elérhetőek!

7.4. A kuponos kedvezmények kizárólag online fizetési mód (bankkártya, SZÉP kártya) igénybevétele esetén érvényesíthetőek. A kedvezmény a rendelés végösszegéből kerül levonásra, és más kedvezménnyel nem vonható össze.

 

8. SuperShop kártya használata

8.1. Az Üzemeltető szolgáltató partnerként csatlakozott a SuperShop Törzsvásárlói Programhoz (Üzemeltető: SuperShop Kft.; székhely: 1095 Budapest, Mester utca 30-32. 4. és 5. em.; cégjegyzékszám: 01-09-674945; adószám: 11756114-2-43;  SuperShop Ügyfélszolgálat levelezési cím: 1476 Budapest,  Pf.  249.;  e-mail  cím: ugyfelszolgalat@supershop.hu; telefonszám: +36 1 481 6000 (munkanapokon 8:00-17:00)  (a  továbbiakban  SuperShop).

A SuperShop Törzsvásárlói Program keretén belül az Üzemeltető lehetőséget biztosít a Megrendelőknek arra, hogy a Falatozz.hu-n keresztül megrendelés során a megrendelt termékek után SuperShop pontokat gyűjtsön, amelyeket a rendszer a fizetést, átvételt követő 7 munkanapon belül jóváír a Megrendelő SuperShop pontfolyószámláján, továbbá a megrendelés ellenértékének kiegyenlítése érdekében SuperShop pontokat váltson be.

A Megrendelő a SuperShop kártyáját a Falatozz.hu-n a megrendelés véglegesítését megelőzően, a rendelési felületen tudja használni (azaz, az adott vásárlással összefüggésben SuperShop pontbeváltást itt kezdeményezhet) abban az esetben, ha a rendelési felületen az online bankkártyás vagy online SZÉP kártyás fizetési módot választja.

8.2. SuperShop pontfolyószámlán lévő pontok beváltása a Falatozz.hu-n keresztül:

A SuperShop pontfolyószámlán lévő pontok beváltására kizárólag akkor van lehetőség, ha a Megrendelő a rendelési felületen az online bankkártyás vagy az online SZÉP kártyás fizetési módot választja.

A kosár tartalmának ellenőrzése után a Megrendelő tájékoztató jellegű információt lát arról, hogy a megrendelésének összértékével hány SuperShop pont gyűjthető. A „Van SuperShop kártyám” feliratra kattintva lehetséges a SuperShop törzsvásárlói kártyaadatokat megadni, amennyiben a Megrendelő rendelkezik SuperShop kártyával.
Az azonosításhoz szükséges adatokhoz a következő adatokat szükséges megadni:
- SuperShop kártya száma
- SuperShop kártyán szereplő név
- Születési dátum (ÉÉÉÉ.HH.NN.) formátumban.

A Megrendelő a helyes adatok megadása után tájékoztatást kap pontegyenlegéről. A beírt helyes adatok után a „Hozzáad” gomb megnyomásával a SuperShop pontok gyűjtésének folyama sikeresen megkezdődik. A beváltani kívánt pontok mértékét pontosan meg tudja adni a „Szeretnél pontot beváltani?” felirat alatt megtalálható sávban, a megrendelés véglegesítését megelőzően a „Beváltás” gomb megnyomásával, a rendelési felületen.

A Megrendelő a SuperShop pontfolyószámláján lévő egész pontokat a kosárérték 99,9%-áig kerekítve válthatja be 1 pont = 1 Ft értékben, ha erre a pontfolyószámlájának egyenlege fedezetet nyújt. A Megrendelő az adott megrendelésnek a SuperShop pont beváltásával kiegyenlített (rész)összege után nem jogosult SuperShop pont gyűjtésére.

8.3. SuperShop pontok jóváírása a SuperShop pontfolyószámlán:

A Megrendelő minden teljes 200 Ft megrendelési érték után jogosult 1 SuperShop pont gyűjtésére függetlenül attól, hogy milyen fizetési módot választott a megrendelés során. A SuperShop pontok meghatározása a kosár összértéke alapján történik, tehát beleszámít a megrendelt ételek ára, a kiszállítási költség és a csomagolási díj is. A pontszámítás során kizárólag egész pont gyűjthető és beváltható.


A Falatozz.hu-n keresztül történő megrendelések után a pontok jóváírására csak az alábbi feltételek együttes megléte esetén kerül sor:

- A Megrendelő a „Beváltás” gombot megnyomva nyilatkozik arról, hogy pontokat szeretne beváltani

- A megrendelés során kért jóváírható pontok a megrendelés elküldését követően ideiglenes jóváírásra kerülnek a Megrendelő SuperShop pontfolyószámláján, tekintettel arra, hogy online megrendelés esetén a megrendelés, a fizetés és a termékek átvétele térben és időben nem egyszerre történik. Az ideiglenesen beváltott pontok a SuperShop pontfolyószámlán, a megrendelés elküldését követően zárolásra kerülnek, ami azt jelenti, hogy a Megrendelő az ideiglenesen jóváírt és egyben zárolt pontokat mindaddig nem tudja felhasználni a további vásárlásai során, amíg a zárolás feloldásra nem kerül. A zárolás feloldására abban az esetben kerül sor, ha a Megrendelő a megrendelésének értékét kifizette, illetve megrendelését átvette. Az átvételt követően 7 munkanapon belül kerülnek a zárolt pontok feloldásra és jóváírásra.

- A Megrendelő megrendelésének értékét kifizette

- A Megrendelő a megrendelt termékeket átvette

- A Megrendelő hozzájárult az adatainak a továbbításához a SuperShop részére, valamint azok összevetéséhez a SuperShop adatbázis adataival, és ezen adatai egyeznek a SuperShop adatbázisban szereplő adatokkal. Ha a Megrendelő az adatainak a SuperShop felé történő továbbításához és az Üzemeltető általi kezeléséhez, illetve tárolásához nem járul hozzá, akkor a megrendelés alapján a megrendelés ugyan érvényesen létrejön, azonban a SuperShop ponttranzakció nem valósul meg.

A fenti feltételek együttes teljesülése esetén az Üzemeltető 7 munkanapon belül értesíti a SuperShop-ot, hogy az ideiglenes pontok zárolása megszüntethető.

8.4. Amennyiben a vásárlás valamilyen oknál fogva meghiúsul, a beváltani kívánt pont(ok) zárolása feloldásra kerül(nek).

8.5. A SuperShop pontgyűjtés és pontbeváltás más hasonló metóduson alapuló pontgyűjtő szolgáltatásaival nem összevonható.

8.6. A megjelenített pontegyenleg adatok pusztán tájékoztató jellegűek, bármely vita esetén a pontegyenleg vonatkozásában a SuperShop nyilvántartása az irányadó.

8.7. Sem a SuperShop, sem a SuperShop Partnerek nem felelnek a kártyákkal kapcsolatos visszaélésekért, valamint a kártya elvesztése, ellopása, megsemmisülése, megsérülése következtében keletkezett károkért, kivéve, ha azok a SuperShop vagy szerződött partnerei (illetve azok munkatársai, alvállalkozói) szándékos magatartására vezethetők vissza.

8.8. A SuperShop kártya használatára, elvesztésére, cseréjére, illetve a SuperShop kártyának a Falatozz.hu-n kívüli felhasználására a SuperShop Program Részvételi Feltételei irányadók, melynek rendelkezéseit a Megrendelő a SuperShop kártya igénylésekor magára nézve kötelező érvényűnek fogadott el. A Részvételi Feltételek a www.supershop.hu oldalon érhető el.


9. Megrendelések értékelése

 

9.1. A Falatozz.hu Megrendelői tetszőlegesen értékelhetik a megrendeléseik minőségét és a kiszállítás időtartalmát.

9.2. A Megrendelők által küldött értékeléseket (névvel és időponttal) a hatályos európai és magyar jogszabályoknak megfelelően, igény esetén, továbbítjuk az éttermek felé, ezzel segítve munkájukat.

 

10. Elállás

 

10.1. A Megrendelő az általa megrendelt tételeket köteles az Étteremtől átvenni, amennyiben a megrendelés az általa megrendelt módon került kézbesítésre, mivel a Megrendelőt elállási jog nem illeti meg sem a Falatozz.hu-val sem az Étteremmel szemben, tekintettel arra, hogy a szolgáltatás igénybevétele a „Rendelés véglegesítése” gomb lenyomásával azonnal megtörténik, valamint arra, hogy azok romlandó vagy minőségüket rövid ideig megőrző termékeknek minősülnek.

10.2. Megrendelés a rendelés véglegesítését követő 5 percen belül mondható fel a e-mail címre küldött elektronikus levélben.

10.3. Amennyiben az Étterem nem a Megrendelő által megrendelt módon kézbesíti a megrendelést, a Megrendelő nem köteles azt átvenni, panasszal élhet.

 

11. Panaszkezelés

 

11.1. Az esetleges reklamációkat a e-mail címre várjuk. Ügyfélszolgálatunk a beérkezett panaszokat jellegüktől függően az illetékes kollégáknak, vagy az adott vendéglátónak továbbítja. Bár a problémák megoldásának ideje azok forrásától függ, a Falatozz.hu csapata mégis törekszik rá, hogy minél hamarabb el tudja hárítani a kellemetlenséget. Az azonnali megoldást igénylő problémát haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja, minden más esetben pedig 5 munkanapon belül válaszol a felmerült panaszra.

11.2. Minden nap 9 és 23 óra között diszpécser szolgálatot működtetünk, a leadott megrendelésekkel kapcsolatban a e-mail címre érkező panaszokat a diszpécsereink azonnal kezelik.

11.3. Amennyiben nem vagy elégedett az Ügyfélszolgálatunk által nyújtott panaszkezeléssel, úgy a Fogyasztó lakóhelye szerint illetékes hatóságokhoz fordulhatsz jogorvoslatért, illetve a területileg illetékes Békéltető Testülethez fordulhatsz. A Fogyasztóvédelmi hatóságok elérhetőségét itt éred el.

 

12. Személyes adatok kezelése

 

12.1. A Megrendelőink és Telefonálóink személyes adatait mindig a hatályos európai és magyar jogszabályok szerint kezeljük. A személyes adatok kezelésére vonatkozó részletes szabályokat az Adatvédelmi tájékoztató tartalmazza.

12.2. A Falatozz.hu az ügyfélszolgálati telefonszámokra érkező hívásokról, a Telefonáló és az ügyfélszolgálat közötti telefonbeszélgetésekről, valamint az ügyfélszolgálat által indított kimenő hívásokról panaszkezelés és teljes körű ügyfélkiszolgálás céljából hangfelvételt készít, amelyet visszakereshető módon 60 napig megőriz, 3 évig tárol.

12.3. A hívásokat az Üzemeltető rögzíti, azonban előfordulhat, hogy műszaki okok miatt bizonyos beszélgetések nem kerülnek rögzítésre.

12.4. Amennyiben a hívó fél a hangrögzítéshez nem járul hozzá, akkor az adott ügyet csak írott formában e-mailben a e-mail címen áll módjában intézni.

12.5. A telefonos beszélgetésről rögzített hanganyagnak a hívó kérésére és a jogosultság ellenőrzését követően, a megőrzési időn belül a telefonbeszélgetés visszahallgatását biztosítjuk. A hanganyagot egyszer, díjmentesen a Telefonáló rendelkezésére bocsátjuk.

12.6. A beszélgetésekről külön hangfájl készül. A hangfájl azonosító száma a következőkből áll: telefonszám (amiről a hívást kezdeményezte) + dátum (amikor a hívás megtörtént)

12.7. Telefononos ügyfélszolgálatunkra beérkező panaszokról a Telefonáló beleegyezésével jegyzőkönyvet nem készítünk. Ügyfélszolgálatunk felé e-mailen beérkező, azonnal orvosolható panaszokról jegyzőkönyvet nem készítünk.

 

Korábbi Általános Szerződési Feltételek:

2022.04.20-ig

2020.12.01-ig

2019.04.16-ig

2018.01.09-ig

2017.08.14-ig