Gyakori kérdések

Ez az aloldal azért jött létre, hogy segítsen azoknak, akik nem annyira járatosak az internetes rendelésben, azonban szeretnék gyorsan, ingyen, lehetőleg telefonálgatás nélkül megkapni a kívánt ételt. Itt remélhetőleg minden felmerülő kérdésre választ kap:

  • Először járok itt. Hogyan kell rendelni?

Először válassza ki, hogy melyik városba szeretne rendelni: legegyszerűbb, ha az ország-térkép alatt található kiemelt városok listáján a kívánt városra (vagy kerületre) kattint. Ha az ön városa nincsen a listán – mert például kisebb településről van szó –, kattintson az ország-térkép megfelelő megyéjére, majd válassza ki a bal oldali listából a települését. Ha nincsen a listán, előfordulhat, hogy ott még nem terjeszkedtünk.

Ezt követően láthatja az adott városban (vagy kerületben) kiszállító éttermek listáját. Segíthet a választásban, ha használja a bal oldalon található szűrőinket aszerint, hogy mit enne pontosan (Ételkategória szerint), vagy mivel fizetne (Utalvány szerint), illetve ha csak az akciózó éttermekre kíváncsi, pipálja ki a „Csak akciózó éttermek” négyzetet.

      

Ha már kiválasztotta az éttermet, nincsen más dolga, mint a rákattintva megjelenő étlapról kiválasztani a kívánt termékeket, a narancssárga „Kosárba” gomb megnyomásával. Nyomon követheti az oldal jobb oldalán, hogy mit választott eddig. Ha több darabot kér ugyanabból az ételből, az étel neve melletti plusz (+) vagy mínusz (-) jelet megnyomva be tudja állítani a kívánt mennyiséget. Ha végzett az ételek kiválasztásával, nyomja meg a kosárba tett tételek alatt látható „Rendelés elküldése” gombot. A megjelenő űrlapon töltse ki a rendeléshez szükséges adatait, és alul nyomja meg a „Rendelés véglegesítése” gombot.

  • Már regisztráltam az oldalon. Hogyan kell rendelni?

Jelentkezzen be a regisztrált emailcímmel és jelszóval.


A rendszer automatikusan a legutóbb kiválasztott városra ugrik (amennyiben most más város vagy kerület kínálatára kíváncsi, ld. a fenti kérdés válaszát). A rendelés végeztével nem kell többé megadnia újból az adatait – hiszen automatikusan a rendelés véglegesítése előtt a már előzőleg kitöltött űrlapot látja majd –, csak ha valamelyik adatán változtatna (pl. telefonszám), illetve új címre rendelne.


  • Muszáj regisztrálnom ahhoz, hogy rendeljek?

Nyugodtan nézelődhet kínálatunkban regisztráció nélkül is, azonban ételt csak regisztrációval tud rendelni. A regisztrációnál ugyanazokat az adatokat kell megadnia, mintha felhívná az adott éttermet – ráadásul csak egyszer, és nem minden alkalommal –, csak az email-címet kérjük pluszban. Erre azért van szükség, hogy visszaigazolást küldhessünk a rendeléséről, hogy bizonyíték legyen a kezében arról, hogy pontosan mit rendelt.

  • Biztosan megkapták a rendelésemet?

Minden rendelésről visszaigazoló emailt küldünk, tehát ha azt megkapta, rendelését addigra biztosan továbbítottuk az étteremnek. Amennyiben nem kapta meg, olvassa el a következő pontot.

  • Nem kaptam meg a visszaigazoló emailt, mi a teendő?

Minden beérkezett rendelést perceken belül leadunk. Tehát ha a leadástól számított 10 percen belül nem kapja meg a visszaigazoló emailt, vagy a levelezőrendszere a hibás (pl. céges emailek esetében gyakori probléma), vagy nem sikerült leadnia a számítógépe hibájából a rendelést. Eért ha nem kapta meg a visszaigazolást, javasoljuk, hogy írjon nekünk az info@falatozz.hu címre, pár percen belül garantáltan választ kap.

  •  Van-e kiszállítási díj, és ha igen, mennyibe kerül?

Minden társéttermünknél változó a kiszállítási díjszabás. Az alábbi ábrán láthatja, hogy az éttermek neve mellett pontosan melyik gombra kell kattintani ahhoz, hogy legördüljön az erre vonatkozó táblázat.


  • Mikor kapom meg a megrendelésemet?

Minden társéttermünknél változó a kiszállítási idő, függően attól is, hogy milyen messze található az adott cím az adott étteremtől. Az alábbi ábrán láthatja, hogy az éttermek neve mellett pontosan melyik gombra kell kattintani ahhoz, hogy legördüljön az erre vonatkozó táblázat.


  • Mivel lehet fizetni és hogyan?

Minden társéttermünknél változó, hogy milyen fizetési módokat fogad el. Az alábbi ábrán láthatja, hogy az éttermek neve mellett pontosan hol látható, hogy mely utalványokat, illetve bankkártyát és SZÉP kártyát fogadja el a kiérkező futár. Ha nem láthatóak ilyen ikonok az adott étteremnél, az azt jelenti, hogy csak készpénzzel tudja kifizetni rendelését. Kérjük, mindig tüntesse fel fizetési módját!


  •  Kiszállítanak az éttermek szélsőséges időjárás esetén?

Ezt sajnos nem lehet előre megmondani, hiszen esetenként változó, hogy az étterem és az adott cím közötti útvonalat mennyire vagy mennyi idő lehet megközelíteni, például havazás vagy vihar esetén. Részünkről azt tudjuk garantálni, hogy miután leadta rendelését, és az étterem jelzi, hogy pillanatnyilag nem megoldható a kiszállítás, vagy nagy csúszás várható, azonnal felhívjuk önt telefonon, és segítünk máshonnan ételt rendelni.

  • Mi a helyzet probléma esetén (például késett az étel, nem a kért tételeket kapták meg, vagy egyszerűen elfogadhatatlan ízű-állagú volt)?

Ha ilyesmi történt, írják meg nyugodtan az info@falatozz.hu mailcímre, és mi igyekszünk mihamarabb kárpótlást intézni. Mivel mi csak táv-szerződésben állunk az éttermekkel, örülünk minden visszajelzésnek, és természetesen nem szeretnénk hosszú távon megbízhatatlan vagy rossz minőségű ételt kiszállító társéttermekkel együttműködni.

  • Mit tegyek, ha szeretném lemondani vagy kiegészíteni a rendelésemet?

Mivel mi legfeljebb pár percen belül leadjuk a rendelését az adott étteremnek, néhány percre rá még korrigálhatja vagy lemondhatja azt emailben (info@falatozz.hu), máskülönben már addigra elkészítik a kért tételeket. Fontos, hogy mindig legyen elérhető a megadott mobilszámon, amennyiben mi szeretnénk önt elérni azzal kapcsolatban, hogy például elfogyott egy rendelt tétel.


Falatozz.hu Blog

Az allergia és az ételintolerancia nem ugyanaz
Egyre több vendéglátóhely étlapján olvasható, hogy az adott étel glutén- vagy laktózmentes, illetve pontosan milyen allergéneket tartalmaz. Tisztába tesszük az ezzel kapcsolatos fogalmakat.
Furcsa tudnivalók az ételekről
Öt remek konyhai tipp, amely megkérdőjelez mindent, amit eddig gondoltál bizonyos ételekről. Valamint egy bónusz tény a fügéről, amit nem akartál megtudni.
További bejegyzések >
Információ
Ügyfélszolgálat
Rólunk
Saját fiók
Cikkek