0
Főoldal Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Ez az aloldal azért jött létre, hogy segítsen azoknak, akik szeretnék gyorsan, ingyen, lehetőleg telefonálgatás nélkül megkapni a rendelésükkel kapcsolatos kérdéseikre a választ. Itt remélhetőleg minden felmerülő kérdésre választ kapsz.

Muszáj regisztrálnom ahhoz, hogy rendeljek?

Nézelődhetsz kínálatunkban regisztráció nélkül is, azonban ételt csak regisztrációval tudsz rendelni. A regisztrációnál ugyanazokat az adatokat kell megadni, mintha felhívnád az adott éttermet – ráadásul csak egyszer és nem minden alkalommal –, csak az e-mail címet kérjük pluszban. Erre azért van szükség, hogy visszaigazolást küldhessünk a rendelésről, hogy bizonyíték legyen a kezedben arról, hogy pontosan mit rendeltél.

Hogyan tudom érvényesíteni a kuponomat?

Ha kupont szeretnél felhasználni, akkor online fizetési módjaink egyike közül szükséges választanod, illetve a rendelés véglegesítése előtt a "Kuponjaim" fül alatt kell kiválasztani a felhasználni kívánt kupont.


Hogyan kaphatom vissza az online kifizetett rendelésem összegét? 

Amennyiben rendelésed valamilyen okból kifolyólag az étterem nem tudta teljesíteni, természetesen felvesszük Veled a kapcsolatot elérhetőségeid egyikén és az előre kifizetett összeg visszautalási tranzakcióját azonnal kezdeményezzük a bank felé. A visszautalási tranzakció határideje 1-30 munkanap a bankok álláspontja szerint, így sajnos a visszautalás pontos időpontjára nincs rálátásunk.

Átvételkor tudok bankkártyával fizetni?

Alapvetően felületünkön online tudod kiegyenlíteni a rendelésed végösszegét, amennyiben mégis átvételkor szeretnél bankkártyával esetleg Szépkártyával fizetni, kérjük válaszd a fizetési módok közül a Készpénzes opciót és a Megjegyzés rovatban tüntesd fel ezt az információt a rendelés leadásakor. Sajnos garantálni nem tudjuk, hogy minden étterem rendelkezik terminállal, viszont amennyiben ez a fizetési lehetőség nem megoldható egy-egy partnerünknél, diszpécsereink felveszik Veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségeid egyikén. 

Hogyan működik a falatozz.hu-n a SuperShop pontgyűjtés és pontbeváltás?

A "Van SuperShop kártyám" feliratra kattintva lehetséges a SuperShop kártya adatokat megadni, amennyiben rendelkezel SuperShop kártyával. A kártya adatok megadása után minden teljes 200 Ft megrendelési érték után 1 SuperShop pont gyűjtésére van lehetőség függetlenül attól, hogy milyen fizetési módot választottál a megrendelésed során. A pontok jóváírása 7 munkanapon belül történik meg. Oldalunkon nem csak gyűjteni, hanem beváltani is lehet a SuperShop pontokat, amennyiben valamilyen online fizetési módot választasz. Ebben az esetben 1 SuperShop pont 1 Ft-nak felel meg. A SuperShop pontokkal fizetett (rész)összeg után újabb pontok gyűjtésére nincs lehetőség.

Biztosan sikerült leadnom a rendelésemet?

Minden rendelésről visszaigazoló e-mailt küldünk, tehát ha azt megkaptad, rendelésedet addigra biztosan továbbítottuk az étteremnek. Amennyiben nem kaptad meg, olvasd el a következő pontot.

Nem kaptam meg a visszaigazoló emailt, mi a teendő?

Minden beérkezett rendelést perceken belül továbbítunk az étterem felé. Tehát ha a leadástól számított pár percen belül nem kapod meg a visszaigazoló e-mailt, érdemes ellenőrizni a Levélszemét/Spam mappát is. Ha itt sem találod a visszaigazoló e-mailt elképzelhető, hogy nem sikerült leadni a rendelést a számítógéped hibájából. Javasoljuk, hogy írj nekünk a kapcsolat(kukac)falatozz(pont)hu e-mail címre, pár percen belül garantáltan választ kapsz a rendelésed állapotáról.

Mi a helyzet probléma esetén (például késett az étel, nem a kért tételeket kapták meg, vagy egyszerűen elfogadhatatlan ízű-állagú volt)?

Ha ilyesmi történt, írd meg nyugodtan a kapcsolat(kukac)falatozz(pont)hu e-mail címre és mi igyekszünk mihamarabb felvenni a kapcsolatot az étteremmel, hogy megoldást találjunk a problémára. Mivel mi csak táv-szerződésben állunk az éttermekkel, örülünk minden visszajelzésnek, és természetesen nem szeretnénk hosszú távon megbízhatatlan vagy rossz minőségű ételt kiszállító társéttermekkel együttműködni.

Mit tegyek, ha szeretném lemondani vagy kiegészíteni a rendelésemet?

Mivel mi legfeljebb pár percen belül leadjuk a rendelésed az adott étteremnek, így a rendelés leadásától számítva maximum 5 percig van lehetőség a rendelés módosítására vagy lemondására a kapcsolat (kukac)falatozz(pont)hu e-mail címen, máskülönben már addigra elkészítik a kért tételeket. 

Mit történik, ha rendelésemet nem veszem át?

Ebben az esetben az étterem tiltólistára való felkerülését kockáztatod, ami azt jelenti, hogy az étterem az adott névre/címre nem szállít ki több rendelést semmilyen formában.