0
Főoldal Blog bejegyzések Éttermi szoftver körkép

Éttermi szoftver körkép

Éttermi szoftver körkép Mindenki, aki a vendéglátásban dolgozik, érdekelt abban, hogy a munkahelyén, vállalkozásában olyan digitális rendszerek működjenek, amik nagyban megkönnyítik a mindennapi adminisztrációt, és hibamentesebbé teszik az üzletmenetet.

Amikor digitalizációról beszélünk a vendéglátásban, sokan rögtön a hatóságok felé valós időben, illetve a nap végén adatokat küldő kasszagépekre gondolnak. A digitalizációnak azonban nemcsak az állami szervek a nagy nyertesei, hanem a láncolat összes szereplője.

A bankkártyás fizetés tömeges elterjedése, a házhozszállítás iránti kereslet fellendülése és a vendégterekben tapasztalható, egyre összetettebb ügyféligények kiszolgálása egyenként is olyan komplex feladatok, amiket, ha nem egy összehangolt szoftveres ökoszisztémán belül kezelünk, azzal jelentősen megnöveljük az adminisztrációs hibalehetőségeket, ez pedig komoly büntetést – és nem utolsósorban negatív ügyfélélményt – vonhat maga után. Szerencsés körülmény, hogy napjainkban a legtöbb fogyasztói elvárást gyorsan, profitkiesés nélkül ki lehet elégíteni a vendéglátóegység profiljához passzoló, hazai fejlesztésű étteremi szoftverekkel.

A pénzügyek transzparenssé tétele mellett a korszerű éttermi szoftverek számos olyan bővítménnyel is rendelkeznek, amik jelentős terheket vehetnek le a tulajdonosok és a menedzsment válláról. Ilyen funkció például a valós idejű készletkezelés, a szeszes italok pontos, melléöntés nélküli standolása vagy akár az alkalmazottak munkaóráit regisztráló, bérszámfejtő szoftverelemek. Ezen szoftverkomponensek alkalmazása jelentős időt takarít meg a tulajdonsoknak, és a dolgozóknak is több szabadságot ad a munkavégzésben. De gondolni kell az otthonról és a munkahelyről rendelő ügyfelekre is, akik jellemzően online adhatják le vásárlási szándékukat a megkívánt tételekre. Az ő gördülékeny kiszolgálásuk szempontjából is fontos, hogy a rendelésüket feldolgozó kliensprogram megfelelő szinten legyen integrálva az éttermi szoftverbe. Ha minden komponens szinkronban működik, akkor a vásárlók gyorsan, a futár mozgásával akár valós időben számolva, tervezettebben juthatnak hozzá a rendeléseikhez. Ezzel együtt lehetőség nyílik arra, hogy az étterem valós idejű adatai alapján a szoftverek személyre szabott akciókat kínálva járuljanak hozzá a kosárérték növeléséhez, a futárkapacitást érintő optimalizációval pedig csökkenhet a kiszállítási idő, de akár az üzemanyagkiadás is.

Nem minden vendéglátóipari egységnek van azonban szüksége egyformán összetett rendszerekre, és nyilván más szükségletei vannak egy újonnan induló szereplőnek, mint egy bejáratott ügyfélkörrel rendelkező „sztárétteremnek”. A lehetőségek pedig a hardverparkot illetően is különbözhetnek, tehát nem mindenhol állnak rendelkezésre drága szerverek és számítógépek a nagy kapacitású programok működtetésére. Szerencsére a hazai szolgáltatóközösség a különböző megoldásaival már a hardveres akadályok leküzdésére is felkészült. Bizonyos cégek kínálnak egyedi hardverkonfigurációkat bérlésre vagy az egyszerűség végett online, akár egy régebbi tabletről vagy mobiltelefonról is futtatható, felhőalapú klienseket, melyek akkor is működhetnek, ha az internetkapcsolatban valamilyen kiesés tapasztalható.

Mivel a vendéglátóiparban jelentős a fluktuáció, és sokan dolgoznak szezonális jelleggel, előképzettség nélkül a szakmában, a munkáltatóknak óriási kihívást jelent a munkaerő képzése, betanítása. Éppen ezért a kiválasztott szoftver szempontjából fontos előny lehet, ha a szolgáltató ingyenes oktatással, rugalmas ügyfélszolgálati megoldásokkal támogatja az éttermeket. Szerencsére, ahogy piaci körképünkből kiderül, ez az ügyfélbarát megközelítés nem csupán a műszaki támogatásban, hanem a szolgáltatás árképzésében, illetve a szoftverek ergonómiájában is visszaköszön.

Kiknek és miért fontos a valóban jól működő éttermi szoftver?

 

Ahhoz, hogy egy magas fokon digitalizált konyha hatékony legyen, elengedhetetlen, hogy minden olyan partnerével olajozottan kommunikáljon, amelytől a rendelései származnak. Ennek kulcsa az éttermi szoftver és az ételrendelő portál – például a Falatozz.hu – között zajló zökkenőmentes adatátvitel. A szolgáltatótól kapott címek és megrendelések akkor jelentenek „édes terhet” az étteremnek, ha azok kezelése semmiben sem különbözik a más csatornán beérkező rendelésekétől.

A Falatozz.hu és a hozzá hasonló szolgáltatók számára ezért kritikusan fontos, hogy a piacon megtalálható éttermi szoftverek gördülékenyen, valós időben tudjanak kommunikálni platformjaikkal. Érdeke ez a vendéglátóhelyeknek is, hiszen minél több platformon tudnak tőlük rendelni, az számukra annál magasabb potenciális forgalmat jelent. Persze vásárlói tömegeknek is érdekük, hogy az igényeikre felkészült, stabilan működő szoftverekkel találkozzanak.

Jelen tanulmány egy piaci körkép is egyben, melyben magyar fejlesztésű éttermi szoftvereket mutatunk be bizonyos előnyös tulajdonságaik mentén. Az összeállításból inspirációt meríthetnek a kis vendéglátóipari cégek, ugyanakkor hasznos tippeket kaphatnak akár a befutott, nagy éttermek tulajdonosai is.

A tanulmány elkészítésének gyakorlati szempontjai

 

A magyar éttermi szoftverek piacán több tucat szereplőt találunk, kezdve a feltörekvő mikrovállalkozásoktól az akár több száz vagy ezer klienssel napi szinten együttműködő, jól bejáratott márkákig, amelyek a legkülönbözőbb étteremprofilokra, vendéglátói igényekre és szolgáltatásra kínálnak gördülékenyen működő megoldásokat. A tanulmányban szereplő vállalkozások szolgáltatásairól a publikusan elérhető leírások és ügyfélajánlatok alapján számolunk be. Figyelembe veszünk olyan kulcsfontosságú szempontokat, mint az árképzés sajátosságai, megvizsgálunk néhány innovatív, jól használható szoftveres és hardveres megoldást, miközben körbejárunk olyan jól ismert problémákat, mint a bizonytalan internetkapcsolat okozta adatféltés vagy éppen a kisvállalkozások eredményes elindulását nehezítő hardverhiány. A tanulmány tehát egy piaci körkép is egyben, mely a leggyakrabban felvetődő aspektusokon keresztül ad betekintést az egyes piaci szereplők által kínált szolgáltatásokba.

Mennyibe kerül egy jó éttermi szoftver havi szinten?

 

A gyakran ismételt kérdésre nincs egyetemes válasz, az viszont biztos, hogy az egyes magyarországi étteremszoftver-szolgáltatók kínálatában a legtöbb vállalkozás megtalálhatja a maga számítását. Le kell szögeznünk, hogy egy rövidebb menüvel dolgozó büfének más igényei vannak, mint egy tóparti bisztrónak vagy éppen egy nagy nemzetközi forgalmat lebonyolító, elit étteremnek. Ezek az igénybeli eltérések éppúgy megmutatkoznak a szükséges szoftverfunkciókban, mint a hardveres szükségletekben, éppen ezért nagyon fontos, hogy licencelés előtt kérjünk tanácsot, konzultációs alkalmat akár több szolgáltatótól is. A jól megszokott havidíjas konstrukciók és csomagajánlatok mellett, melyek a különböző előfizetési szinteknek megfelelően kínálnak többletfunkcionalitást, találunk a piacon fixáras, licencalapú megoldásokat is.

Néhány példa a választékból:

  • A RillGo 7 napos tesztidőszakot kínál az új érdeklődőknek, akik több csomag közül választhatják ki a számukra legjobb ár-érték arányú konstrukciót.
  • A mintegy 25 éves szakmai múltra visszatekintő eSystem egy árajánlatkérő űrlapon keresztül méri fel az ügyféligényt, és tereli az együttműködés felé a megkeresést.
  • A Cetli szoftverét jelenleg havi 1 milliós forgalomig díjmentesen használhatjuk, míg efölött a megfelelő összeg ellenében kaphatjuk meg a teljes funkcionalitást.
  • A Pizzaprogram esetében pedig eldönthetjük, hogy havidíjat vagy egyszeri licencdíjat fizetünk a szoftverért és annak moduljaiért.

Az árképzést természetesen nem csupán a szoftver funkciói határozzák meg, hanem a működéshez szükséges hardverigény és a szoftver mellé nyújtott szolgáltatások komplexitása is. A kedvező alapcsomagi díjak mellett felsorolt extrák sok esetben felár ellenében érhetők el, az viszont, hogy egy vállalkozásnak milyen pluszkomponensekre van szüksége, zömmel a konzultációk során és a próbaidőszakok közben derül ki. A tapasztalt vállalkozók számára is ajánlott, hogy bizonyos időközönként vizsgálják felül a meglévő szolgáltatásaikat, mert a piac dinamikusan változik, és elképzelhető, hogy bizonyos funkciókat nem is használnak ki, míg más funkciókra pedig igenis szükség lenne a vállalkozás eredményesebb működtetéséhez.

A vendéglátói profil nagyban befolyásolja tehát, hogy milyen hardverkomponensekre van szükségünk. Egy kisebb bisztró például elműködhet egy érintőképernyős terminállal, kasszával és a konyhában elhelyezett képernyővel, egy strandbüfé pedig, ahol helyben sütött vagy előrecsomagolt áruk kaphatók elvitelre, szinte akár egy tabletről is üzemeltethető. A nagy éttermeknek, ahol a legkülönfélébb ételek és italok kaphatók, viszont már olyan „karmesterként” működő szoftveres ökoszisztémára van szükségük, amik akár az etikettcímke nyomatásától az ügyfélhívón át az élőben frissülő raktérkészletadatokikg mindent azonnal kezelni tud. Utóbbi esetben akár százezres nagyságrendű költés is reális lehet az alkalmazott hardverek és szoftverek függvényében. Egyes szolgáltatók csak a szoftverért felelnek, míg másoktól eszközöket bérelhetünk, vagy akár újakat is beszerezhetünk tőlük.

Korszerű szoftveres környezet és támogatás

 

Korábban bevett gyakorlat volt, hogy az étterem működését szavatoló szoftvernek helyben, egy szervergépen kellett futnia, ami kábeles hálózaton keresztül volt összekötve a terminálokkal. Ezek a rendszerek a régi idők gyermekei, ám még ma is sokan esküsznek erre a megszokott stabilitásra. Napjainkban azonban egyre több szolgáltató alkalmazza a 2010-es évek végén tömegesen megismert és az azóta már jól bevált felhőalapú, szoftveres megoldásokat.

Az új generációs szoftverek előnye, hogy nem kell külön vesződni a telepítésükkel, egy online profilba történő bejelentkezés után a szoftver előfizetési szintnek megfelelő, teljes funkcionalitása elérhető.

Például a NeuWebdesk is hirdeti, hogy szoftverük webesalapú, tehát egy böngészőablakon belül történik a szoftver futtatása, és épp olyan felhasználóbarát módon működik tableten és mobilon, mint asztali gépen.

Azokban az esetekben, amikor a programot telepíteni kell, tisztázandó, hogy ezt az étteremnek vagy a szolgáltatónak szükséges elvégeznie. Érdemes figyelni arra is, hogy a szoftver oktatása milyen kondíciók mellett ingyenes, vagy hogy a távoli technikai segítség nyújtás része-e az adott csomagnak.

A webes böngészővel (pl. Edge, Google Chrome, Safari) futtatható szoftverek előnye, hogy akár a legolcsóbb vagy éppen régebbi hardvereken, telefonokon és tableteken is elfutnak, csökkentve ezzel a hely kiadásait. A mobilitás fontos szempont, hiszen azzal, ha a pincér már az asztalnál leadhatja a rendelést a konyhára, csökken a kiszolgálási idő és elkerülhető a dupla adminisztrációval járó munka és tévedés lehetősége.

Ilyen megoldást kínál a RillGo Pincér App-ja, amit a felszolgálók személyi asszisztenseként aposztrofál a gyártó, hiszen ez az éttermi rendszer hordozható verziója, valósidejű szinkronizációval a rendelésfelvételtől kezdve egészen a fizetésig.

A hordozható megoldások mezőnyében kínál alternatívát a Pizzaprogram tablet pc pincérterminálja, mely helyi, vezetéknélküli hálózaton kommunikál a szerverrel.

Bizonyos szolgáltatók, mint amilyen a Cetli és a Orsys, folyamatos, díjmentes frissítést ígérnek az együttműködés végéig, azaz nem kell újra megvenni a programot vagy külön fizetni egy új verzióért. A frissítés létfontosságú a megbízható működéshez, viszont szoftverenként változó, hogy ez ingyenes opció vagy sem, erről mindenképp érdemes a szolgálatóval előzetesen egyeztetni.

Hozzáférhetőség

 

Az NTAK-kötelezettség miatt az online kapcsolat elengedhetetlen az éttermi szoftverek napi szintű működéséhez, viszont a legtöbb program fel van készítve arra, hogy ha valamilyen oknál fogva kiesés történne a hálózatban, a kiszolgálás akkor is zavartalan maradjon. Bizonyos esetekben a hardverkomponensek a helyi hálózaton zökkenőmentesen tudnak együttműködni, tehát amíg a belső hálózat stabil, addig a fizetéstől a konyhai készletek nyomon követéséig minden funkció működik, majd amint helyreáll a kapcsolat, a szükséges adatok továbbhaladnak az adatközpontok felé.

A felhőalapú szoftverek szintén alkalmasak arra, hogy a bennük elvégzett műveleteket megjegyezzék, majd amint online állapotba kerülnek, az adatokat eljuttatják a szerver és a hatóságok felé. Természetesen megoldható az is, hogy olyan helyszíneken is üzemeltethessünk éttermi szoftvert, ahol fizikailag nincs internetkapcsolat.

Étteremszoftver-funkciók

 

Az éttermi szoftverek törzsfunkciói tartalmazzák azokat a programelemeket, amiken keresztül szinkronba hozhatjuk az egyes pályákat, rendelésfelvételtől a leltározásig. Az étterem körüli teendők száma szinte végtelen, ahogyan ezt a tetemes mennyiségű feladatot menedzselni képes szoftveres kiegészítők száma is bőséges. Jó hír, hogy kezdő étteremként akár egyetlen szolgáltatótól is beszerezhetjük az üzemeltetéshez szükséges programelemek mindegyikét, ráadásul lehetőségünk van arra is, hogy csak a számunkra releváns kiegészítőket rendeljük meg a szoftvergyártóktól.

  • Például, ha csak a kiszállítási funkciókra van szükség, akkor megfelelő lehet egy olyan csomag, ami kizárólag ezt a szolgáltatást menedzseli.
  • Ha változnak a vállalkozás szükségletei, akkor a már meglévő komponensek újragondolásával tehetünk szert új programelemekre.
  • De megoldás lehet, ha a korlátlan bővülés szellemében a legszélesebb funkcionalitást választjuk – vagy legalábbis szem előtt tartjuk, hogy a jövőben akár több modulra is szükségünk lehet.

 

Segítünk az összehasonlításban - részletek a táblázatban

 

Ismerős helyzet az is, hogy bizonyos éttermek azért nem nyitnak az új szolgáltatások felé, mert a jelenleg meglévő szoftverekkel nem tudnak hatékonyan kezelni olyan megoldandó feladatokat, mint a futár nyomon követése, az élőchates ügyfélszolgálat, a menüztetés vagy éppen a sorban állást elegánsan kezelni tudó ügyfélhívó rendszerek alkalmazása. Ezek mind többletadminisztrációval, tervezéssel és költséggel járó folyamatok, amik eltántoríthatják a tulajdonost. Ugyanakkor kár lenne lemondani ezekről a lehetőségekről, hiszen a megfelelő, valós idejű adatokkal, a folyamatok részleges vagy teljes automatizációjával ezek a kihívások egy csapásra a plusz bevételszerzés fontos elemeivé válhatnak.

A szolgáltatói kínálatot vizsgálva elmondhatjuk, hogy a hazai szoftveres felhozatal tartani tudja a lépést a rohamosan fejlődő és bonyolódó igényekkel, különbséget a szoftverdizájnban, a felhasználói felület ergonómiájában és az árazásban találunk – és ezeket az egyéni jellemzőket a cégek eltérő módon és stílusban kommunikálják. Lássunk néhány példát a legfontosabb, kiemelt funkciók közül az egyes szolgáltatók felületeiről!

A díjmentes NTAK-szinkronizáció a legtöbb szolgáltatónál kiemelt üzenetként jelenik meg.

  • A RillGo megoldása lehetővé teszi, hogy az étterem belső térképét üzletre szabottan konfiguráljuk, a rendeléseket praktikusan átmozgathatjuk egyik asztalról a másikra, és hasonló könnyedséggel bonthatjuk a fizetési módokat is.
  • A raktárkészlet-kezelés és a receptúra nyomon követése, ahogy az Orsys írja, abban is segíthet, hogy az utolsó szál kolbász is a tányérra kerüljön. A rendszer figyelemmel kíséri a készletek alakulását, sőt javaslatot is tesz arra, hogy az adott ételt milyen összegért lehetne gazdaságosan értékesíteni.
  • Több üzlet kezelése, távoli elérés: mérettől függően a személyzet egy képernyőről kezelni tudja az alhelyiségek rendeléseit, a menedzsment pedig akár a távol kényelméből is hozzáférhet az egység ügymenetéhez.
  • Fejlett pénztárgépkapcsolat-támogatással a szoftverek kommunikálni tudnak a kasszával, legyen szó kábeles-, Bluetooth- vagy QR-kód-alapú megoldásról.
  • Ahogy a Pizzaprogram ismerteti, az elviteles rendelések és a házhoz szállítás adminisztrációját megkönnyítő programmodulokkal gyorsan és pontosan regisztrálhatjuk a komplexebb átadást igénylő feladatokat.
  • A futár nyomon követés keretében, ahogyan a Oneminorder felületén látjuk, a kiszállítási időtől a címen át a várható fizetési megoldásig az iroda mindent egy képernyőn lát, jelentősen megkönnyítve a szolgáltatás üzemeltetését.
  • Online rendelési felületekkel való integráció: kulcsfontosságú, hogy az éttermi szoftver kommunikálni tudjon a jelentősebb rendelésfelvevő kliensekkel, így például a Falatozz.hu szolgáltatásával. Szerencsére a magyar éttermi szoftverek ezt a kommunikációs kapcsolatot is stabilan kezelik, így a felületen leadott rendelések biztosan és gyorsan beérkeznek a célkonyhába – már csak azért is, mert a vizuális jelzés mellett akár hangalapú emlékeztető is felhívhatja a figyelmet az új rendelésre.
  • Telefonos hívások kezelése: az étterembe beérkező hívószámok felismerésével a hűséges, visszatérő ügyfeleket szolgálhatjuk ki személyre szabottabb hangvétellel és akár a fogyasztási szokásaikon alapuló akciókkal.
  • A legtöbb szoftver képes a Falatozz.hu által üzemeltetett, éttermeknek készített, egyedi webshopok és mobilappok rendeléseinek fogadására. Sőt, arra is lehetőséget kínál ez az összeköttetés, hogy az étterem a szoftverből tudja módosítani a webshopjában vagy a mobilalkalmazásában megjelenő étlapot.
  • Chatbot: az online érkező ügyfélkéréseket segít feldolgozni.
  • Fejlett ügyfél-tájékoztató megoldások: a rendelésfelvevő képernyőkkel, csipogókkal és sorszámkijelző hardverekkel való együttműködés lehetővé teszi, hogy az étterem profiljának megfelelő módon alakíthassuk ki az ételátadás folyamatát.

Ahogy láthatjuk, a hazai gyártású éttermi szoftverek a legkülönbözőbb szolgáltatói igényeket tudják kielégíteni. Az ügyfelek pedig abban a szerencsés helyzetben vannak, hogy a széles választékból nem csupán a számukra releváns eszközökből állíthatják össze éttermi rendszerüket a megfelelő ár-érték arány mellett, de a hasonló funkcionalitás mellett még a kezelőfelületek között is válogathatnak. Így a legspeciálisabb elvárásokkal rendelkező cégek is megtalálhatják a maguk számára megfelelő ajánlatot.

Nagy Testvér, a Konyhafőnök

 

Hamarosan az éttermi szoftverek piacát is utolérheti a mesterségesintelligencia-alapú megoldások mindent elsöprő és felforgató hulláma, ami elsősorban az ügyfélkezelésben hozhat majd látható átalakulásokat. Például a ma még manuálisan töltögetett allergén táblázatokat felválthatja az egyedi nézetes menü, amikor a vásárlói profil csak olyan fogásokat enged megjeleníteni az ügyfélnek, amit biztonságosan elfogyaszthat. De a telefonos diszpécsereket, a chatkezelő munkatársakat is kiválthatják hamarosan az egyedi hangvételű, audiovizuális chatasszisztens-szolgáltatások. Jelen pillanatban azonban még nem tartunk itt, viszont a hazai szolgáltatók hardveres kínálatában már most találunk izgalmas fejlesztéseket, amik épp annyira ijesztőek, mint hasznosak.

Például, az RKeepeR csapatától rendelhetünk olyan videós megfigyelő rendszert, amely alkalmas arra, hogy a kassza által felütött rendelést szöveges formában jelenítse meg a kontrollképernyőn, ellenőrizhetővé téve a rendelések pontosságát. A nagy felbontású kamerák arra is alkalmasak, hogy ügyfélpanasz esetén a menedzser meggyőződhessen annak jogosságáról. Ellenőrizhetőbbé válik a termék elkészítésének folyamata, a konyhai folyamatok pedig jobban áttekinthetővé válnak. A fejlett kamerarendszerek üzemeltetéséről a személyzetet kötelező tájékoztatni, valamint gondoskodni kell a felvételek a mindenkori jogszabályoknak megfelelő kezeléséről!

Korábban a standolás is egy időigényes és kevésbé gazdaságos ellenőrzési rutin volt, de ma már szerencsére nem kell a kis tölcsérrel bajlódni a nap végén. A digitális mérleggel és vonalkódolvasóval szinkronizált, számítógépes egység másodpercek alatt meg tudja állapítani az adott üvegből való napi fogyás mértékét.

Összefoglalás

 

A tanulmányunkban megjelenített piaci körkép a hazai éttermiszoftveres-kínálat naprakészségéről tanúskodik, a széles kínálatban a legtöbb szolgáltató megtalálhatja a maga számára legmegfelelőbb megoldásokat. Ennek tükrében azonban még meglepőbb, hogy a mindennapok étteremlátogatásai alkalmával hány és hány alkalommal találkozunk még „félcédulákra” jegyzetelő pincérekkel, kiforratlan online szolgáltatásokkal, de gyakori, hogy a fizetés szétbontása is problémát okoz az elszámoláskor. Éppen ezért arra ösztönzünk minden vendéglátóst, hogy lépjen kapcsolatba a szolgáltatókkal, forduljon bizalommal kéréseivel a fejlesztőkhöz, és tartsa szem előtt a folyton változó világ szükségleteit. Ennek megfelelően pedig merjen kísérletezni az új megoldásokkal, hiszen ezzel nemcsak a vendégek elégedettségét, de akár a havi forgalmat is ötcsillagos szintre fejlesztheti!

 

A körképben résztvevő szolgáltatók:

https://rillgo.hu/ – mely egyszerűen használható, 21. századi technológiát ígér az étteremtulajdonosoknak.

https://vendeglatoprogram.com/ – eSystem, mely több évtizedes hazai és nemzetközi tapasztalattal rendelkezik az éttermi rendszerek fejlesztésében és üzemeltetésében.

https://www.orsys.hu/ – mely letisztult, gyors és korszerű felületet kínál a legszélesebb éttermi feladatok ellátására.

https://start.toolsite.eu/ – mely a magyar és az osztrák piac két évtizedes múlttal rendelkező szereplője.

https://www.neuwebdesk.eu – ahol a valós piaci igények alapján a legjobb kereskedelmi szoftver megalkotása a cél.

https://www.oneminorder.hu/ – a jutalékmentes szoftverszolgáltató.

https://eatwithme.hu/ – ahol a magas minőségű ügyfélkezelés garanciát jelent az igények maradéktalan kiszolgálására.

https://ucs.hu/ – üzletközpontú innováció a sikeres vállalkozásokért.

https://cetli.app/ – azoknak, akik most vágnak bele… és persze azoknak, akik már nagypályán játszanak.

https://pizzaprogram.hu/ – ahol a mindent tudó, biztonságos éttermi szoftverek készülnek.

 

A fenti összeállítás 2024. június 6-án készült, az egyes szolgáltatókkal kapcsolatos, itt szereplő megállapítások így az aznap érvényben lévő információkat tükrözik. Az azóta végbement esetleges változásokért felelősséget nem vállalunk.

 

Ajánlott cikkek