0
Főoldal Visszaigazoló levelek

Visszaigazoló levelek

Nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail a leadott rendelésedről?

Ennek ellenére nyugodt lehetsz, mert minden leadott rendeléssel foglalkozunk. Igyekszünk azt minél hamarabb továbbítani az étteremnek, ha pedig valami probléma adódna, keresni fogunk vagy a megadott telefonszámon, vagy ha azon nem érünk el, e-mail formájában. Diszpécserszolgálatunk 10:00 - 23:00 között elérhető, ezen kívül eső időszakban, kérlek keresd közvetlenül az éttermet a rendelésed állapotával kapcsolatban.

Ahhoz, hogy a visszaigazoló leveleinket egyből lásd a postafiókodban, javasoljuk, hogy állítsd be a következőket:

Gmail fiókodban keresd meg a visszaigazoló levelünket a „Promóciók” mappában. Jobb kattintás a levélre, majd válaszd az „Áthelyezés másik lapra” opciót, ott pedig az „Elsődleges” mappát.

Freemail esetén a „Levelezés” menüben keresd meg a „Szűrők” menüpontot! Állíts be egy új szűrőt a következő minta alapján: „Ha a feladó címe a falatozz kifejezést tartalmazza, akkor mentse az Érkezett mappába.”

Citromailnél menj a „Kéretlen levél szűrő” menüpontra! Írd be a falatozz.hu domain nevet, és engedélyezd a levelek fogadását.

Outlook-ban keresd meg a Levélszemét mappában a visszaigazoló levelet, jobb egérrel kattints rá a levélre, majd "Levélszemét" és "Küldő hozzáadása a biztonságos források listájához".