Panaszköny

Hova fordulhat panaszával?

Az esetleges reklamációkat az info@falatozz.hu email címre várjuk.
Ügyfélszolgálatunk a beérkezett panaszokat jellegüktől függően vagy az oldal menedzserének, vagy az adott vendéglátónak továbbítja. Bár a problémák megoldásának ideje azok forrásától függ, a Falatozz.hu csapata mégis törekszik rá, hogy minél hamarabb el tudja hárítani a kellemetlenséget.
Fontosnak tartjuk, hogy portálunk a megrendelők érdekét nszolgálja és, hogy az Önök véleménye szerint tegyük meg a szükséges változtatásokat. Ezért, amennyiben olyan ötlete vagy észrevétele van, mellyel a Falatozz.hu még inkább felhasználóbaráttá válhat, kérem ossza meg velünk!

Kérjük mindenképp jelezze, ha az alábbi problémák valamelyikével találkozik:

  • A rendszer hibája miatt nem tudja leadni a rendelését.
  • Valamilyen hiányosságot észlelt a honlap tartalmára vonatkozóan.
  • A vendéglátók között nem találja kedvenc, kiszállítással is foglalkozó éttermét.
  • Nem kap visszaigazolást a rendelésről.
  • A visszaigazolásban jogtalannak tűnő kiszállítási költséget írtunk jóvá.
  • A kiszállítás nem történt meg a jelzett kiszállítási időn belül.
  • Az Ön által rendelt csomag nem egyezik meg a kiszállított csomaggal.
  • Elégedetlen a kiszállítás, vagy a kapott csomag minőségével.

Falatozz.hu Blog

Az allergia és az ételintolerancia nem ugyanaz
Egyre több vendéglátóhely étlapján olvasható, hogy az adott étel glutén- vagy laktózmentes, illetve pontosan milyen allergéneket tartalmaz. Tisztába tesszük az ezzel kapcsolatos fogalmakat.
Furcsa tudnivalók az ételekről
Öt remek konyhai tipp, amely megkérdőjelez mindent, amit eddig gondoltál bizonyos ételekről. Valamint egy bónusz tény a fügéről, amit nem akartál megtudni.
További bejegyzések >
Információ
Ügyfélszolgálat
Rólunk
Saját fiók
Cikkek