Panaszkönyv
Hova fordulhat panaszával?
Az esetleges reklamációkat az email címre várjuk.
Ügyfélszolgálatunk a beérkezett panaszokat jellegüktől függően vagy az oldal menedzserének, vagy az adott vendéglátónak továbbítja. Bár a problémák megoldásának ideje azok forrásától függ, a Falatozz.hu csapata mégis törekszik rá, hogy minél hamarabb el tudja hárítani a kellemetlenséget.
Fontosnak tartjuk, hogy portálunk a megrendelők érdekét nszolgálja és, hogy az Önök véleménye szerint tegyük meg a szükséges változtatásokat. Ezért, amennyiben olyan ötlete vagy észrevétele van, mellyel a Falatozz.hu még inkább felhasználóbaráttá válhat, kérem ossza meg velünk!
Kérjük mindenképp jelezze, ha az alábbi problémák valamelyikével találkozik:
- A rendszer hibája miatt nem tudja leadni a rendelését.
- Valamilyen hiányosságot észlelt a honlap tartalmára vonatkozóan.
- A vendéglátók között nem találja kedvenc, kiszállítással is foglalkozó éttermét.
- Nem kap visszaigazolást a rendelésről.
- A visszaigazolásban jogtalannak tűnő kiszállítási költséget írtunk jóvá.
- A kiszállítás nem történt meg a jelzett kiszállítási időn belül.
- Az Ön által rendelt csomag nem egyezik meg a kiszállított csomaggal.
- Elégedetlen a kiszállítás, vagy a kapott csomag minőségével.